Explanation

Going green

Hej! 
 
Nu har jag bestämt mig.. nu ska jag ut och motionera på allvar!
 
Som vissa av er vet så har jag så länge önskat att få gå ner i vikt, mest bara för att likna som alla andra. Jag mådde dåligt över att jag åt mer än vad jag egentligen gjorde av med och att mina vanor inte alltid var de bästa. Att sluta totalt med att äta sött och äta mindre fett var inte ett alternativ när jag är en så stor matälskare. Jag försökte istället att äta mindre portioner för att minska med vikten, men så fort jag åt lite mer än vanligt gick jag upp igen.
Livet blev en berg-och-dalbana och depressionen kom fram över mitt misslyckande. Vad skulle jag göra för att må bra men även äta vad jag ville? Med många funderingar kom jag fram till att jag måste ut och motionera på allvar. Det blir till att ut och jogga/promenera 1 timme 5-7ggr per vecka, det kommer att leda till flera positiva egenskaper:
 
• Må bättre
• Bättre uthållighet
• Får mig annat att tänka på
• Mer energi
 
Som ni ser så lade jag inte till "gå ner i vikt" på listan eftersom det är inte lika viktigt för mig längre. Så länge jag mår bra och har en varierad kost kan jag aldrig förlora med att fara ut och röra på mig.
 
Ps. Det verkar vara något fel med fonten när jag lägger up mina blogginlägg, dvs. att vissa meningar har större typsnitt än andra. Jag kommer ett fixa det så fort jag har gjort en design på bloggen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback