Busy with life

Wonderful spring is here! 
 
Hej!
 
Jag har länge tänkt på om jag ska ta en paus nu från bloggandet eller fortsätta nu när jag har så fullt upp med mitt liv. Inspirationen till att blogga finns tyvärr inte + att pluggandet tar så mycket tid. Det är som att jag har gått upp 2 steg inom holländskan eftersom vi har mini-prov och läxor varje dag (och jag som inte är så bra på grammatik i allmänhet tar det lite extra tid).
 
Så ja, om jag inte bloggar regelbundet varje dag ungefär så har jag säkert en liten bloggpaus på 1-2 veckor skulle jag tro. Känns bara lite synd när jag egentligen tycker väldigt mycket om att blogga och designa bilderna lite. Jag har bara varit så lat när det kommer till att fixa hem Photoshop. Hmm..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback