Sushi week!

Hej!
 
Nu bär det snart av till att äta sushi igen med våra "gamla" vänner. Jag åt det faktiskt också i fredags med några klasskamrater, men om man blir bjuden på sushi igen är det svårt att tacka nej ;)
 
 
Some accessories I will be using today. Love the owl! ♥
 
Ps. Tänkte bara tacka för era komentarer, råd och kritik angående om kameran. Det fick mig att se lite perspektiv på det och även avgöra att jag inte kommer att köpa en undervattenskamera. Jag tänker istället vänta tills de har förbättrat kamerorna och även tills jag får bättre ekonomi!
 

Kommentarer
Marielle säger:

Så himla söt uggla! :D

Svar: visst är den! <3
Rebecca Nyman

2013-03-02 | 13:42:57
Bloggadress: http://finurligt.blogspot.com
Flinis säger:

Hej!
tänkte kommentera det förra inlägget men jag är ju alltid ute lite sent, så du hann bestämma dig innan.. :) men om du fortfarande funderar på att ta med dig en engångskamera, så kan du ju köpa en spec plastficka till den (finns billiga) så du kan fota under vatten. Dock kan de läcka, så man måste vara försiktig..
men men..

Ps. vad fin du är! :) har du gjort något speciellt med håret? ser verkligen fint ut..

Svar: det är ingen fara sötis :3 ja juste, jag har hört talas om dom. kanske blir en engångskamera för skojjs skull. men vi får se om jag har tid och pengar till att köpa en!

tack! jag har bara twistat en bit av håret och satt det där bak :3 men jag skulle vilja bli lika duktig som du när det gäller frisyrer :o måste lära mig att göra inbakad fläta!
Rebecca Nyman

2013-03-02 | 15:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback