Let's run together

Hej igen!
 
John var lite söt igår när jag förklarade för honom att jag är så besviken över mig själv när det kommer till att motionera. Han sa att vi båda kunde försöka gå ut och jogga/promenera några gånger i veckan, vilket skulle göra gott för oss båda. Det gjorde mig väldigt glad även fast jag vet innerst inne att vi inte kommer att göra det så många gånger som vi hade tänkt oss, haha. ;)
 
Fast man vet ju aldrig? Får hoppas på det bästa i alla fall, för imorgon blir det i alla fall en promenad!
 
Finally the sun is shining and 15 °C in the air.
 

Kommentarer
Marielle säger:

Allting blir ju mycket roligare och känns lättare när man har någon att promenera tillsammans med tycker jag i alla fall. :)
Kram!

Svar: faktiskt så är det ju det! men den här gången for vi ut för att springa och John var mycket snabbare än mig, så det slutade med att jag blev lite sur att jag inte kunde hålla samma takt som honom :s
Rebecca Nyman

2013-03-06 | 14:56:40
Bloggadress: http://finurligt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback