Inspiration and Motivation

Hejsan!
 
Ibland känns det som min motivation vill aldrig komma vad gäller bloggen, fotografering, träning etc. Jag är glad nog att jag kan göra klart mina uppgifter till holländskan. Det är många gånger jag vill göra mer men det blir aldrig av.
 
Jag funderat på vad det beror på och kom fram till några punkter;
 
• för höga krav?
• glömma problem eller situationer?
• för lite tid och ork nu när jag går i skolan?
• längtan till att träffa min familj så tiden kan gå snabbare?
 
Jag förstår bara inte hur jag kunde "tappa" den. För några veckor var jag aktiv med alla tre delarna som jag har nämnt ovanför men nu är det borta. Synd bara att det inte fanns en knapp man kunde trycka på så det kom tillbaka! =)
 
Motivation & inspiration, come back..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback