Home alone - Part 1, Sasha & Jake

Hej!
 
Kommer ni ihåg att jag lovade visa bilder under den veckan jag och John var helt ensamma? Det är nästan 1 ½ månad sen nu, men jag tänkte ändå visa lite bilder för er som är intresserade på vad vi gjorde!
 
Notice: Det är många bilder tagna under den veckan så jag kommer att dela upp den i delar, så nu får ni se en del utav veckan vi var ensamma :)
 
 
 
Pictures above: Här har vi typ världens mysigaste och socialaste djur. Vi är hemma hos Jake för en snabbt träff med hundarna och även katterna. Där hade de också en ny familjemedlem; Nanuk (hunden/valpen på den översta bilden) som är precis som en liten björnunge - fluffig och stor. 
Varje gång jag är där vill jag ha en egen hund eller bara allmänt ha ett husdjur!
 
Pictures below: Snacks och kortspel står på bordet och många skratt framstår! Vi trivs så bra som en grupp.
 
 
 
 
 
Below: Även fast jag är nästan emot McDonald's so var det faktiskt gott för den här gången. Hamburgerrestaurangen var trevligt dekorerad och även sättet att beställa hamburgare på var snabbt och smidigt! 
 
 
 
 
Below: Slutligen kommer det bilder på oss i gänget (förutom mig då). Vi är hos Sasha och hänger med hennes hund Lotte. 
 
 

Kommentarer
Anonym säger:

Wow, IKEA-style!

Svar: IKEA-style? where can you see that? :o
Rebecca Nyman

2013-03-16 | 09:39:31
Anonym säger:

The white sofa

Svar: oh, i don't know about that. but i do know that dutch people like cheap stuff :)
Rebecca Nyman

2013-03-16 | 15:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback