Stupid body

Tjo!
 
Vi har äntligen fått lite snö nu som pryder marken så fint. Lite vinterväder tycker jag att det får lov att vara nu när det är januari! Hemma i norrland var det nästan en halv meter snö som man kunde njuta av. Eller ja, tyvärr hann jag inte vara så mycket ute i snön.. tror att det inte riktigt fanns tid. 
Självklart så kan jag inte gå ut nu heller eftersom jag råkade stöta min tå på Johns vassa tånaglar så skinnet på min tå åkte av en bit. Med andra ord har jag svårt att gå på den foten, så sätta på sig några trånga skor för att gå ut blir det nog inte.
Blir så less att min kropp ska vara så känsligt att varenda sak jag stöter mig i blir antingen ett stort blåmärke eller något som nästan behövs sys ihop. På det viset har jag också svårt att fara ut och springa eftersom jag nästan alltid har ont någonstans. Jag kanske måste hitta mig en annan sport/aktivitet istället?
 
New clothes!
 
Vad jag kan vara glad åt istället är att jag har fått ärva lite kläder från Johns syster. Det är nästan på gränsen till att vara för tajta, men jag tänker ändå ha kvar dom för att peppa mig själv med att försöka gå ner några kilon. Att säga nej till kläder när man behöver dem är som att säga nej till mat när man är hungrig! ;)
 
Nu ska det pluggas och sedan ska vi göra om lite här på övervåningen så det blir lite mer som en lägenhet!
 

Kommentarer
Sis säger:

simma? :) kram

Svar: ja, det verkar som att det är det som fungerar bäst för mig. det är bara så tråkigt ^^men tack ändå för tipset! det kan ge lite inspiration!
Rebecca Nyman

2013-01-14 | 21:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback