So much inspiration

När jag går ut och går brukar jag utforska lite nya vägar inom området där jag bor och ta med kameran är ett måste! Problemet när jag tar med mig kameran är att jag måste alltid stanna upp för att ta några bilder, vilket gör att mina promenader inte blir så effektiva, haha. ;)
 
Något som fångade mitt intresse idag var dom här husen som gav mig sjukt mycket inspiration! Alla är så olika och har sitt eget "annorlunda" utseende! Det ger mig ideér på hur jag skulle vilja ha mitt framtida drömhus! ♥
 
 
 
Pay attention to the detailed entrance to the house surrounding the door.
 
Cool stone garden right?
 
 
 
Husen är väldigt ofta byggda av cement eller tegelsten och inte utav trä som i sverige där det är vanligt. Det är inte heller ofta att golven är ens gjorda utav trä i husen. Mest troligen för att de är ganska gamla hus + att vi i sverige har lite mer skog så det är "lättare" att få tag i.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback