Happy girl

Hallå där!
 
Åh vad jag känner mig nöjd idag! Jag har gjort bort angående med att anmäla mig till den andra kursen i holländskan, fixat csn papper och skickat in (hoppas på att den här gången jag kan få lite pengar), översatt ett recept till mamma från holländska till svenska och rensat datorn lite. Det är nästan så jag inte har något kvar att göra (kanske var lite optimistik där..)!
 
Even more happy that it is still snow left!
 
Vad som oroar mig lite är att provet är precis när jag är i Mexico.. Jag hoppas så väl att de kan låta mig göra det tidigare eller senare. Men det fixar sig säkert!
 

Kommentarer
Marielle säger:

Vad duktig du har varit idag som har fått så mycket gjort! :)

Åh, ska du resa till Mexico? :D

Svar: tack! :D <3jo, vi i familjen har tänkt resa dit nu snart eftersom det var så längesen vi gjorde en gemensam resa. :)
Rebecca Nyman

2013-01-21 | 22:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback