Good news everyone!

Aldrig hade jag trott av alla dessa dagar att just den här dagen skulle göra mig extra glad! Många goda nyheter kom en efter en och jag fylldes snabbt av en lättnande känsla över de saker jag tidigare har oroat mig för.
Så just därför har jag gjort en liten snabb lista på det positiva som har hänt idag och även de negativa som också hände idag.
  
Now we have finally 2 madresses!
Don't mind that the bed looks abit messy..
 
+ Positiva
• Fixat fler madrasser till sängen (så jag kan sova på nätterna).
• CSN har beviljat att jag kan få studiestöd.
• Jag har börjat tappa mindre hår.
 
Snow please come back, I miss u..
 
- Negativa
• Snön har börjat åka bort, pga regn.
• Jag måste fortsätta betala abonnemangskostnaden från Telia. *
 
* Så korkad som jag är så trodde jag att jag skulle bli uppsägd direkt efter jag hade bundit mig i ett år, alltså t.o.m september 2012. När jag ringde dit idag fick jag veta att det är 3 mån uppsägningstid och jag måste fortsätta att betala. Det är några hundralappar jag kunde ha sparat där om jag hade tänkt på det tidigare..
 

Kommentarer
Marielle säger:

Vad roligt med dessa positiva nyheter! Tur att ni har fixat med madrasser till sängen så du får sova, det är ju viktigt. :)

Här hemma har vi ju väldigt mycket snö till att börja med, och idag har vi dessutom haft värsta snöstormen... Jag börjar bli riktigt less nu faktiskt. :( Så vi kan byta om du vill. ;) Själv vill jag helst snabbspola över slaskperioden samt när det är så halkigt ute och hoppa till typ maj. ;)

Kram!

Svar: det är väldigt skönt att sova i sängen just nu. haha, jag längtar varenda gång tills jag får gå och sova i den! ^^
hur mycket snö har ni? :o åh, jag kan säga att jag är åt det andra hållet. jag skulle inte ha något emot med lite mer snö, kanske t.o.m med en snöstorm också! så mycket som det har regnat här just nu så finns det knappt någon snö kvar. precis som en sen dag i maj!

men så är väl livet - det man inte har vill man ha helt enkelt ;)

kram!
Rebecca Nyman

2013-01-28 | 17:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback