GIF

Go' kväll!
 
Här är några bilder från igår som var lovat, fast i en gif-fil! Skämt åt sido, tänkte bara kolla hur det blir när man gör det på en sida på internet.
Tyckte resultatet blev lite sisådär, ska försöka göra ett nytt försök med en annan bild så fort jag har fått hem photoshop. :) Jag har varit upptagen tidigare idag med att rensa datorn så den blir lite mer organiserad.
 
gifs
 
Nu ska jag gå och ta mig ett bad innan jag går och lägger mig. Det har faktiskt varit några minusgrader idag fastän solen har varit framme! Precis som en mysig dag i mars!
 

Kommentarer
M säger:

Häftigt med en egen GIF!
Här har vi haft svinkallt idag, -25 :(

Kram!

Svar: tack du :)

ja, jag har ju hört det! vissa säger dock att det är upp mot -30 c. tycker synd om er, får hoppas att det blir varmare snart!

du får några kyliga kramar från belgien också!
Rebecca Nyman

2013-01-17 | 18:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback