Club sandwich

Här i belgien är det vanligt att man äter mackor eller soppa till lunch, varje dag! Fast de varierar mycket på vad de har på mackan. Skinka, olika sorters salami, ost (tyvärr bara tjocka upskivade gouda), mjukostar och röror med skinka, kycklig m.m.
Vad som är lite tråkigt är att de inte har någon sallad eller något riktigt smör på mackan. Det är osaftiga och osötade bröd med en skinkbit på. Nej, det är inte vad jag kallar för en macka!
 
Men det finns en macka som är lite mer annorlunda och mer lyxigare i deras ögon. Har ni någonsin hört talas om Club sandwich? Den består av: ost, skinka, tomat, gurka, sallad, majonäs och bröd så klart. Vissa gånger kan det vara väldigt gott, men tyvärr är jag ändå inte så imponerad av deras pålägg. ^^
 
The muffin is bought on the supermarket, not so impressed,
however I liked the chocolatmilk!
 
Jag kanske får öppna mig en egen restaurang som erbjuder svensk mat och fika när jag är så bortskämd med det, haha! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback