A few weeks later..

Hej på er igen!
 
Jag vet att många av er har fått vänta med ett inlägg på denna blogg. Det har som stått tyst i mer än två veckor i väntan på att den sista luckan på julkalendern ska öppnas och även ett inlägg som fortsättning. 
Saken har varit den att jag hade idé torka om vad jag skulle lägga upp på den sista luckan. Funderade på att göra en mysig julfilm med hubbe, snön och annat. Tyvärr slutade det med att det blev för mörkt ute, hubbe var inte på humör och min kamera alldeles för skakig när jag höll i den. 
 
Men jag kommer som sagt att lägga upp sista luckan, förhoppningsvis i natt också, så jag har uppföljt den :) (UPPDATE: Sista luckan är nu uppe, som lovat, så ta er en titt om ni vill!)
Angånde varför jag inte har uppdaterat om mitt vardagliga liv är för att många av mina läsare var uppe i norrland med mig. Det blev som att allt folk ville veta om mitt liv visste de redan.. och ja, sedan är det också för att jag blir lat över att blogga eftersom umgås med nära och kära kommer alltid först.
 
 
Så då vet ni det.. Ligger och hostar och snorar i sängen i hoppet på att jag ska bli frisk snart. John har varit så söt att han har sett till att jag ligger varmt och får i mig mat med té.
Här kan ni se en bild på dagens lunch som var mycket uppskattad; rökt lax, dill, rödlök, potatissallad, mozzarella med tomat, bröd med SMÖR (läste du det mamma, riktigt smör! Men den osaltade varianten förståss) och en muffins för att avsluta det hela!
 

Kommentarer
M säger:

Jag har tittat in här lite då och då, när det blev så oturligt att vi inte hann träffas denna gången när du var hemma. :(
Så tråkigt att du har blivit sjuk... Men så mysigt och gulligt med en snäll pojkvän som kan pyssla om dig i alla fall! :) Man blir ju hungrig av bilden på eran festliga lunch. ;)
Krya på dig, kram!

Svar: ååh, din stackare.. jag som inte ens har uppdaterat något överhuvudtaget nästan :s jaja, men det ska nog rulla på bättre nu i bloggen med ungefär ett blogginlägg om dagen :)men ja! skit att jag skulle bli sjuk och att det inte funkade som det skulle för oss. om jag inte hade varit så optimistik så skulle jag ha planerat våran träff lite innan :s nåja, vi hinner förhoppningsvis ses i framtiden i alla fall!
haha, när man gillar att ta kort (och därefter äta den) så gör man ^^
Rebecca Nyman

2013-01-09 | 17:45:59
Sis säger:

Bara hoppas att han inte blir förkyld också.. :( Känner mig liksom lite skyldig.. :S
Har funderat på hur du har det, så det kändes bra att få läsa en liten update! Vi kan väl höras någon dag, då styrkan är åter!? Stor KRAM!

Svar: än så länge har han klarat sig, men som sagt så vet man ju aldrig. enligt min åsikt så verkar han ha ett ganska så bra immunförsvar jämfört med mig. :) jag är i alla fall på bättringsvägen nu.. jag har fortfarande lite lock för öronen sedan jag flög och hosta lite då och då. jag är mest tacksam över att inte behöva snora så mycket och ja febern också förståss ;)
så om du vill snacka så kan jag när som helst! du får säga när det passar dig bäst.

KRAM
Rebecca Nyman

2013-01-10 | 10:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback