New books!

Då var den första dagen i skolan avklarad och jag kan säga att jag blev positivt överraskad! Böckerna vi fick var och såg mycket mer ut som när man läser språk i gymnasiet. Så jag tror att jag kan lära mig lite bättre språket nu.
Vi har även en väldigt bra lärare som heter Sven, ja du läste rätt, han har ett svenskt namn! Men tyvärr är han inte svensk (även fast han kan lite svenska som var imponerande). Tydligen var det så att för några år sedan var skandinaviska namn väldigt populärt i belgien och så det är därför han är kallad för Sven.
 
 
 
 
Nu ska jag gå till sängs.. jag är så otroligt trött fastän jag bara varit i skolan i några timmar.
 

Kommentarer
Marielle säger:

Även om det kändes jobbigt att börja om med steg 1 igen så kanske det var någon mening med det; du blir ännu säkrare på grunderna och kommer säkert att kunna lära dig språket mer flytande nu. :)

Kram!

Svar: jag försöker tänka så jag också. det känns bara lite synd att jag inte gick på den skolan direkt. för i sånna fall kunde jag redan vara på nivå 3.. aja, som du säger så har allt en mening. kanske ändå blev bra tillslut :)
Rebecca Nyman

2013-02-12 | 14:32:53
Bloggadress: http://finurligt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback