Ketchup chips

Under vissa perioder kan jag längta så mycket efter svensk mat eller svensk kultur. Enligt Johns åsikter om svensk mat är att vi svenskar äter/dricker ketchup och mjölk till allt, oavsett vilken tid det är på dagen.
När jag funderade på det så har han faktiskt rätt, det är det vi gör! But oh my, it's so tasty!
 
I varje fall, orsaken till varför jag tog upp det här är för att en utav smakerna de säljer på chipshyllan (här i Belgien såklart) är ketchup. Första gången jag fick reda på det fick det mig att rynka på näsan, men när jag fick smaka på dom var det helt oemotståndliga!
 
Tastes like non salty potatochips dipped in ketchup
 
 
Dock så tror jag om jag hade varit hemma i Sverige hade jag nog inte valt dom här chipsen. Jag äter säkert nog med ketchup till maten hursomhelst, haha ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback