Here comes the sun

Tjoho!
 
Äntligen! Solen har kommit fram efter en lång period av regn och molnighet. Kanske är det ett tecken på att våren är påväg? Man kan ju alltid hoppas..
 
 
Vad händer i mitt liv då? Ja, jag måste ärligt säga att jag har knappt tid att tänka nu mera. Jag har så fullt upp med mina studier att jag inte får tid med så mycket annat. På grund av det så blir det inte så inspirerande/spännande blogginlägg heller.
Min utmaning framöver blir nog att vara mer aktiv och även flexibel med flera olika saker, (som bloggandet) än att bara hålla på med studierna. Mitt problem är bara att min svenska långsamt tynar bort eftersom engelskan och holländskan fyller in min vardag. Med andra ord är det svårt att uttrycka sig och blogga ö.h.t.
 
Men jag kan alltid försöka - i värsta fall kanske det blir mer utav en bildblogg med mindre text än om hur det var tidigare ;)
 

Kommentarer
Anonym säger:

En bild kan säga mer än tusen ord!! ma

Svar: så sant som det är sagt!
Rebecca Nyman

2013-02-18 | 23:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback