I am back!

Hej igen!
 
Nu var det ju som ett tag sen jag skrev. Jag hade inte tid att skriva att jag skulle till Mexico för några veckor sen och nu när jag har kommit tillbaka så har jag haft fullt upp med annat. Jag gjorde mitt test för holländskan under gårdagen och turligt nog så tog jag mig vidare! Så idag var min första lektion i nivå 2!
 
Några utav dåliga orsakerna till varför jag inte bloggar är för att jag känner mig stressad angående min framtid - vad vill jag bli? vad vill jag studera? vart vill jag bo? osv.. 
 
It's driving me crazy..
 
 
Det blir att avnjuta efterrätt med mango och mascarpone till kvällen.. Skönt också att våren är påväg!
 

Kommentarer
Tess säger:

Du har varit saknad här! Kram

Svar: tack kära syster! får hoppas att jag kan hålla uppe mitt bloggande vid liv :)
Rebecca Nyman

2013-04-18 | 11:32:21
Faster säger:

Välkommen hem! Längtar efter att få höra mer om resan! längtar efter dej!
Det kommer att ordna sig med livet :) Det är inte så självklart hur och vad man ska göra hela tiden. En del vägval blir bra men andra mindre bra och så får det vara. Alla har det så tror jag. Så vågar man igen och tar en annan väg.
Stor kram fr mig

Svar: om jag har tid och lust ska jag nog visa några bilder på mexico! det är ju verkligen inte det.. men som du säger så löser det sig nog. det är bara det här med att börja som är lite svårt. glad för uppmuntran just nu :)

stor saknad finns det för er, många kramar!!
Rebecca Nyman

2013-04-19 | 09:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback