We meet again Sushi

God förmiddag säger vi från regniga Bryssel!
 
 
Vi ska strax iväg för att äta Sushi med några vänner. Åh, vad jag har längtat! Sushi är något som har blivit min stora favorit på senaste. Innan som barn gillade jag det inte alls, var väl kanske kräsen? I alla fall, på den här restaurangem så kan man äta hur mycket man vill och vad man vill för 16 €! Men om man lämnar så måste man betala extra, för de gillar inte att slänga bort mat. Ganska smart tycket jag. :)
 
Bjuder på min och John's smörgåstårta vi gjorde i somras! Buhu.. saknar verkligen svensk mat.
 
 
Meow meow :3
/ Rebecca

Kommentarer
Anonym säger:

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmm va gott

Svar: indeed :3
Rebecca Nyman

2012-09-11 | 12:10:35
Marielle säger:

Det har regnat hela dagen här i Piteå också. :(
Smart att man får betala extra om man lämnar! Tänk egentligen så mycket mat som slängs bort helt i onödan...
Hoppas du har det bra! Kram.

Svar: usch.. det är inte som man kan skryta om vädret direkt :s nåja, det går ju alltid att fara utomlands :)jo men precis! jag är tyvärr ingen som tycker om att slänga i onödan ^^
tack! hoppas du har det bra med!
Rebecca Nyman

2012-09-11 | 22:07:55
Anonym säger:

nomnomnom

2012-09-12 | 12:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback