Tick tock tick tock..

Tiden tickar fort nu. Ska strax börja tvätta så jag har det klart när jag ska börja packa. "Midnattspackning" kommer det säkert att bli. Är så dålig det här med att packa i tid! Kanske är det för jag inte vill. Packa upp och packa ned är det bland värsta jag vet. Säga hejdå är också det..
 
Var förbi farmor igår efter jag hade varit i stan för några ärenden. Fem timmar var jag där - och vi bara pratade. Fick mig att inse ännu mer att jag åker snart.
Det verkar som att många tycker att det är tråkigt att jag ska åka, som jag aldrig har egentligen trott. Jag får nästan ett dåligt samvete, men det gör mig ändå så glad.
Måste få tacka alla som bryr sig och uppskattar mig. Det har gjort att jag har fått ha ett leende på läpparna de senaste veckorna.
 
Men nej, nu måsta jag se till att få någonting gjort idag. Ska försöka uppdatera så mycket som jag kan när jag åker bort till belgien imorgon (och kanske lite mer vardag istället för tankar ^^)
 
Meow meow :3
/ Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback