Sorry

Midnatts inlägg!
 
Ursäkta att jag har varit lite lat på senaste med bloggandet. Det är så mycket i mitt huvud just nu, men ändå ingenting. Försöker konstant komma på vad jag kan hitta på att göra under dagarna och som är dessutom så billigt som möjligt. Det är svårt.. det här med ekonomi är inte lätt med vad man ska spendera på och inte. Jag har bara så tur med att jag får leva gratis här.
 
Under våran tristess cyklade vi till ett ridstall. Åh, vad jag kan sakna att rida igen.. Eller bara det där med att ta hand om en häst. Bara så jag har någonting att göra :s
 
 Riding school
 
Meow meow :3
/ Rebecca

Kommentarer
Marielle säger:

Svar: Haha nej, jag har inte sett någon björn! Menade bara att folk vid flera tillfällen har sett björn där, men inte jag personligen.

--

Ja, det här med att hitta någonting att göra om dagarna är inte alltid lätt... Det hade ju varit underbart om du kunde få ta hand om någon häst där. :) Men att rida på ridskola kostar ju säkert en hel del... Och så är det väl det där med språket kanske, om man inte förstår instruktionerna om de pratar på holländska. :s

Svar: ahaa, ja då fattar jag! ^^
nej det är ju inte det. du kanske har något förslag? :D eller hur! men allt känns så omöjligt när man inte kan språket o.O nåja, förhoppningsvis dyker något upp snart :)
Rebecca Nyman

2012-09-24 | 13:43:37
Bloggadress: http://finurligt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback