Previously in life

Tänkte göra ett snabbt inlägg bara om sushi placet vi var på för två dagar sedan. Hade tänkt lägga upp det samma kväll, men det blev så sent och sedan nästa dag fick jag reda på att jag skulle till skolan!
 
I varje fall har jag tagit reda på vad restaurangen heter; Ninja house, som jag kan varmt rekommendera för dom som gillar sushi. För dom som vill göra som vi gjorde (äta hur mycket man vill för 16 €) får ett papper där man kryssar i vad man vill ha. Man får högst beställa 5 gånger/omgångar. Men tro mig första omgången var egentligen nog bra om man beställer mycket som vi hade gjort. Tog dock en omgång till för att det är så himla gott! ^^
 





 
Meow meow :3
/ Rebecca

Kommentarer
Tess säger:

Jag vet vart jag vill gå om jag kommer å hälsar på!:) Kram

Svar: haha, ja precis! jag får hoppas att jag hittar några intressanta ställen att gå på :3
Rebecca Nyman

2012-09-14 | 16:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback