New mobile number!

Goede morgen! (God morgon)
 
Nu är det fixat! Jag har ett nytt abbonemang som gör att jag kan ringa och sms:a "billigt" i europa. Det fick lov att bli ett refill kort eftersom jag inte har någon bank här i belgien. Suck, det typiska var att jag måste skaffa ett nytt bankkort också, för mitt egna har slutat fungera! Har tänkt försöka ta ut pengar igen idag, men om det inte funkar får jag eventuellt ringa till sparbanken i sverige och höra vad de säger.
 
Så mitt nya nummer är: +32 474 28 29 95
 
 
 
PS. Vet tyvärr inte hur mycket det kostar för er i sverige att ringa/sms:a till mig dock. Annars finns ju alltid skype om ni vill göra det :)
 
Meow meow :3
/ Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback