Learn to love yourself

Länge har jag brottats med en fråga; att lära sig älska sig själv. Jag har många gånger jämfört mig själv med andra och sett mig själv som väldigt annorlunda.
Pratade om detta med en gammal vän för två dagar sen och hon sa att det är viktigt att bli bästa vän med en själv. Man ska alltid kunna gå tillbaka till en själv och för att ge dom rätta svaren och som även stöttar upp en när det är svåra tider. Jag har aldrig tänkt så förut. Det fick mig att tänka om lite.. inse att jag är jag. Jag är unik på mitt sätt. Det var väl det som var meningen skulle jag tro; att vi alla skulle vara olika, fast ändå lika.
 
Jag tror att jag håller på att virra bort mig i tanken lite väl långt, men jag hoppas att ni förstår på ett ungefär ;)
 
Hubbe and John <3
 
Meow meow :3
/ Rebecca

Kommentarer
B säger:

hej! vilken fin o mysig bild!! Var rädd om dig ! karm

Svar: tack Babbs! jag hoppas att vi kan höras snart igen, saknar efter er!ps. det ska jag också :)
Rebecca Nyman

2012-09-05 | 08:06:26
Marielle säger:

Aw, så söt bild!
Det var jätteroligt att få träffa dig, mysigt att äta tacos och se på film och bara prata om livet. :)
Jag måste erkänna att det känns lite sorgligt att du ska flytta nu när vi har återfått kontakten... Men vi får fortsätta höras över internet och försöka hinna med att träffas när du kommer hem och hälsar på! :)

Svar: tack sötis :3jag jag bara säga detsamma. fick mig verkligen att må bra efteråt att vi har kunnat få tillbaka kontakten igen. det är så roligt att prata med dig förstår du!
tro mig, sorgen i mitt hjärta att jag ska åka är också stor. men samtidigt måste jag följa mitt hjärta.. :/
och ja, det får vi! jag ska verkligen göra så gott jag kan med det <3 nästa gång får vi väl ses hos dig så jag får träffas doris :3
Rebecca Nyman

2012-09-05 | 21:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback