Homesick

Från och med idag är det en vecka sen jag åkte ifrån Sverige. Tiden har gått ovanligt långsamt må jag säga. Det fick mig faktiskt att ha lite hemlängtan. Eller kanske mer längtan efter familj/släkt och vänner. Blir ju bara i princip att jag är med John och inte pratar/umgås så mycket med andra. Jag börjar inse att det är nu min utmaning börjar.. Det nya livet i Belgien.
 
Imorgon bär det av till stranden för att bo i en lägenhet under helgen, så det blir ingen uppdatering förrän på måndag eftersom det inte finns något internet.
 
My beloved Hubbe
 
PS. Vet inte om ni har sett det, men alla kommentarer ni skriver svarar jag också på :) Så om ni undrar något är det bara att fråga!
 
Meow meow :3
/ Rebecca

Kommentarer
Marielle säger:

Det är verkligen en utmaning att komma till ett helt nytt ställe och inte känna någon... Men som tur är så är du ju inte helt ensam i alla fall, du har ju John. :) Resten kommer, bara man ger det lite tid... Du kommer säkert att lära känna en massa nya och intressanta människor där och få en hel del nya livserfarenheter. :)

Svar: tyvärr gör det ju det. men som du säger så kommer det säkert att ordna sig. det är så gulligt att du bryr dig <3 jag hoppas att allt går vägen, och hittills har jag lärt mig mycket. jag hoppas att allt går vägen för dig med min fina vän! :)
Rebecca Nyman

2012-09-17 | 17:28:06
Sis säger:

I miss you too!! kram

Svar: naaaw, vi måste skypa någon dag syster yster!
Rebecca Nyman

2012-09-17 | 23:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback