Bag

God morgon!
 
Sitter nu och funderar på vad jag ska göra av med min dag. Ska man ut och promenera/springa måntro? Risken är väl att det kan börja regna eftersom det är höst här just nu.. :( Nåja, vi får se vad händer.
 
Glömde såklart också att visa er väskan som jag köpte när vi var på marknaden nära Johns mormor. Det som är speciellt med den här marknaden är att de säljer alla märkes kläder och accessoarer med minst 30% avdrag. Roligt för dem som vill köpa märkes kläder men kanske för lite mer av ett rimligt pris!
 
Kipling ("monkey brand")
 
Meow meow :3
/ Rebecca

Kommentarer
Anonym säger:

Snygg väska ! Vi har det bra o pratar om dig nästan varje dag! ha det bra kram B

Svar: tack! nu blev man nästan nyfiken på vad ni pratar om mig ^^ hoppas ni har det bra.många kramar!
Rebecca Nyman

2012-09-27 | 22:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback