A day at the farm

God afton!
 
Har glömt bort att berätta att under förra helgen var vi och häslade på Johns mormor i Maasmechelen. Det ligger lite mer åt de nordöstra hållet; nära Tyskland och Holland. I varje fall så bor hon lite mer ute på landet. Det finns en stor majsåker alldeles brevid hennes gård, betande kor längre bort och även lite höns hos grannen.
Det var nästan som att komma hem, inte riktigt eftersom hennes gård är liten och hon bor lika "trångt" som i ett villakvarter, men ändå.
 
Börjar sakna sverige och livet där hemma igen. Svensk mat, svensk kultur, svenska människor, svenskt språk.. ja allt.
Men det blir till att boka hemresa snart igen under julen! Då blir det att frossa i sig allt man har saknat!
 
Nu bildbomb!
 

 

 
 
 
Meow meow :3
/ Rebecca

Kommentarer
Marielle säger:

Mysiga bilder! Hon verkar bo väldigt vackert. :)
Åh, vad roligt det skulle vara om vi skulle hinna träffas någon dag när du är hemma i Sverige över jul! Fast jag förstår ju om det blir fullt upp då för dig förstås. :)

Svar: det är väldigt mysigt där också! får hemlängtan som sagt :/jag tror inte att jag kommer vara upptagen var enda dag under jul. så det är klart att vi kommer att träffas! det ska jag minsann se till! <3 saknar dig!
Rebecca Nyman

2012-09-26 | 21:10:39
Bloggadress: http://finurligt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback