Dutch books

God eftermiddag!
 
Nu på morgonen när jag vaknade såg jag att John hade lämnat något på sängen. Vid en närmare titt såg jag att han hade lämnat några barnböcker (fick en "kalle anka" bok också) på holländska som han hade när han var liten. Som ni vet så tycker jag att 6 timmar i veckan med holländksa är ingenting, men med de här böckerna kanske jag får lära mig lite med att bygga upp meningar! :)
 
Så nu har jag något roligt att läsa under dagarna i varje fall!
 
(Got a cute letter with the books too!)
 
Nä nu måste jag ta i tag med städningen!
 
Meow meow :3
/ Rebecca

Kommentarer
The teacher säger:

Was the letter written in Dutch, as a training too?

Svar: no it was written in english of course. otherways i would have no clue what he was trying to tell me.
Rebecca Nyman

2012-10-05 | 13:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback