Running

Hej på er i kvällsmörkret!
 
Det märks att det håller på att bli mörkare mycket snabbare nu. Jag tror att om ca 15min kommer det vara helt kolsvart här, me don't like. Är så avis på de som har snö hos sig nu, det ljusar iaf upp lite grann.
 
I varje fall har jag ganska nyligen varit ute för en liten joggingtur! Det var härligt må jag säga, men jag har inte den bästa kondisen dock eller den bästa kroppen. Med det menar jag att jag lätt får ont i foten när jag far ut och springer eller att jag får mjälthugg. Jaja, jag får försöka vidare annars får jag motionera på ett annat vis. Är så skönt att bli trött på detta viset, det gör en förtjänt att få vila senare :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback