Instead of a cinnamon roll

Idag fick jag äntligen prata med min syster! Längesen sen sist, men åh vad man har längtat. :) Jag hör mig inte av mig så mycket till sverige känns det som.. Jag förstår inte varför jag sätter mina "uttråkade timmar" på att höra av mig till mina nära och kära istället? Ska försöka att ändra på det!
 
I varje fall så bestod en utav våra diskussioner av att det är kanelbullens dag idag! Åh, vad jag saknar svensk mat.. Jag och John for till en mack där jag fick nöja mig med en donut iställer för en kanelbulle. Ow well..
 
 
Meow meow :3
/ Rebecca

Kommentarer
Tess säger:

Måste nog klämma ned några i ett brev å skicka i alla fall.. :) kram

Svar: det kanske du måste ja ;)
Rebecca Nyman

2012-10-05 | 20:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback