I like days like yesterday

Good afternoon!
 
Det blev en sen dag igår så jag blev alldeles för trött för att skriva ett inlägg. I varje fall så mötte jag och John upp två nära vänner till oss för att återigen äta sushi! På senaste har jag blivit någon sorts av sushi fantast, haha ;) Men jag tror nästan att efter den här gången vill jag nog inte äta sushi på ett tag.. vi beställde nämligen 5 gånger! Hjälp vad mätt jag var efter det..
 
This was not as bad as i thought it would be. Try it out!
The proof
 
Meow meow :3
/ Rebecca

Kommentarer
Tess säger:

Vilken vacker sushi de har! kram

Svar: det har riktig god sushi.. om det är någonstans man ska äta sushi så är det där!
Rebecca Nyman

2012-10-15 | 12:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback