Grumpy cat videos

God eftermiddag!
 
Tittade på denna kattvideo på morgonen som gjorde min dag, haha! Den är så otroligt butter så man måste skratta!
 
 
Åh vad sugen man är på att ha ett husdjur. Jag vill ha något jag kan ta hand om, leka med, skämma bort med, gosa med, etc. Jag menar ett husdjur är oftast alltid glad att se en och är på bra humör, vilket gör att man blir också på bra humör.
Jag har ändå inget bättre för mig och inte heller skaffat några nära kontakter ännu, så varför inte?
Men jag måste nog flytta härifrån först i sådana fall ;) Får snart träffa Hubbe igen.. så jag får väl hålla ut!

Kommentarer
Tess säger:

Inte riktigt Hubbestyle.. Han uppskattar goset mycket mer.. :) kram på dig!

Svar: tur det! behöver någon att krama om när jag kommer hem ibland :) men jag får väl krama på dig istället nu när jag kommer till stockholm!
Rebecca Nyman

2012-10-29 | 09:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback