Depressing

Jag känner jag måste be om ursäkt att bloggningen har varit lite ostabil på senaste. Jag testade att blogga på min mobil med "Wordpress" men tydligen så publicerades de aldrig..
 
Vad kan man berätta nu då? Jo, nu på senaste har jag haft stressmage/uppblåst mage. Så jag har haft problem med att sova nu på senaste. Vad som är lite frustrerade är att idag är det våran 1 års dag, men pga mig så har vi fått stanna hemma.. Planen var att vi skulle fara in till Leuven för att äta en god lunch och att jag kunde köpa mig något par byxor.
 
Just nu känns det nog tungt att jag inte har något att stimulera mina dagar med. Jag har inget jobb och ingen kurs som jag kan ta eftersom jag inte har några pengar. Språket kan jag självklart inte heller ännu vilket försvårar det ännu mer. Jag vet inte hur jag ska gå tillväga, eftersom mitt självförtroende är inte så bra som det skulle vara.. Om jag hade ett bättre självförtroende skulle jag säkert fixat något vid det här lagret.
 
 
Meow meow :3
/ Rebecca

Kommentarer
Marielle säger:

Åh, grattis på 1 års-dagen! :)

Svar: tack så mycket fina du! :)
Rebecca Nyman

2012-10-12 | 19:49:05
Bloggadress: http://finurligt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback