Long time no see

Hej alla nära och kära.
 
Jag vet att det var ett tag sen jag bloggade och sanningen är att jag inte har mått mitt bästa just nu. Jag tappade lusten till allt, även bloggandet. Under denna vecka har det känts som att jag har gått i den värsta motvinden. Inget har velat gått bra och jag har många gånger känt av att ge upp med att bo här och åka hem till Sverige. Men vad för nytta skulle det vara? Jag tror att skulle vara mer olycklig av att leva hemma än hur jag har det nu. Det skulle vara som att ge upp en dröm man länge har velat gå i uppfyllelse.
 
Ja, jag vet inte så mycket just nu, ville bara uppdatera att jag fortfarande finns kvar och att allt är hyffsat okej. Jag kanske berättar mer senare. Är så tom i huvudet.
 
 (I'm letting the picture speak for itself)
 
 

Kommentarer
Marielle säger:

Usch, det låter inge kul. :(
Även om det antagligen inte är vad du vill höra, så är det bara du som vet vad du vill och vad som blir bäst för dig...
Jag har inte heller mått så bra den senaste tiden, så du är inte ensam i alla fall.
Hör av dig om du vill prata!
KRAM

Svar: nej.. inte direkt. kanske är det så för att det är höst just nu. man kanske blir på annat humör? :Pja, jag har ju läst det. jag har tyvärr bara inte haft något vettigt att säga :( men du får väldigt gärna prata med mig också just nu. mår mycket bättre än vad jag gjorde innan.

jag hoppas att det kommer att bli mycket bättre för oss båda snart! <3
Rebecca Nyman

2012-11-15 | 01:13:44
Bloggadress: http://finurligt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback