Life is hard

En tanke som har slagit mig ofta är allt det förflutna som inte finns kvar längre. Minnen man längtar ibland tillbaks till, som man önskar kunde få uppleva igen. 
Jag minns så väl att gå i skolan var inte det roligaste, inget jag längtade efter i alla fall, men på något vis känns den tiden nästan bättre än vad det är nu. På den tiden längtade man till att helgen skulle komma snart, jullovet eller någon man tyckte om som skulle snart komma på besök. Nu.. gör jag inte det, inte vad jag vet. Eller jo, jag längtar faktiskt väldigt mycket att få komma hem. Åh, hem.. bara 3 veckor kvar nu.
 
Livet är verkligen svårt.. det är nästan intill omöjligt till att vara helt nöjd. Problem kommer alltid att finnas där vare sig man vill det eller inte. Jag önskar bara jag visste vad jag skulle göra åt de problem jag har nu, vad som egentligen är bäst för mig och vad jag även behöver.
 
Hittade denna bilden i min mobil som fick min tanke att rulla igång igen med att längta tillbaka om hur det var förut.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback