If I had three wishes

Som vanligt så blir det ofta sena inlägg. Tror att det handlar om att jag inte har inspiration eller att jag tänker för mycket. Under dom situationerna önskar jag att jag kunde få ha tre önskingar för att lösa mina problem så jag kunde sluta tänka på dom. Om det väl gick skulle jag önska mig: ett jobb, bra vänner här i belgien och att jag kunde få ha långt friskt hår. Detta är nästan lite av ett stress moment i mitt liv just nu.. tror jag skulle kunde få må mycket bättre för ett tag om de var "lösta". Jag hoppas att jag kan fixa det samtidigt som jag jobbar med mig själv, vilket kan ibland ge vissa förhinder..
 

Kommentarer
Marielle säger:

Något vettigt att göra om dagarna är så viktigt i våra liv... Vare sig om det handlar om jobb, studier, vänner att umgås med eller någon typ av hobby... Framtiden känns så oviss ibland, det är svårt att ta det som det kommer och släppa all oro, stress och negativa tankar - men det är trots allt den bästa lösningen och vad man måste göra ibland. :)

KRAM!

Svar: så sant som det är sagt så är det så. ibland undrar jag över om det har att göra med att jag tappar en massa hår? ja, jag är ingen expert men jag hoppas att alla mina problem kommer att ha en vändning snart, mer eller mindre.tackar så sjukt mycket för din uppmuntran. den gör mig alltid så glad :)

KRAMKRAMRKAM!
Rebecca Nyman

2012-11-06 | 15:32:06
Bloggadress: http://finurligt.blogspot.com
Faster säger:

Johan var hos frissan igår. Han kom hem o berättade att hon sagt att det syns på håret om man äter bra och hälsosam mat. Jag tyckte det var intressant :) Tänkte på en av dina tre önskningar.
Så mysigt det var att träffas!
Kram B

Svar: jag hade hoppats på att det var så enkelt.. men jag tycker ändå att jag har en bra varierad kost. jag har inte förändrat den på länge. har funderat på om det är stress dock. ja, jag vet inte :/
det var verkligen kul att få ses! hoppas att vi kanske även kan ses i jul! :)
Kram
Rebecca Nyman

2012-11-07 | 22:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback