I took a "big step" today!

Idag kan man säga att jag har haft en bra dag! Jag har gått på en lång promenad för att bota min huvudvärk (tyvärr hjälpte det inte utan jag blev illamående och svimfärdig istället, men jaja) och sen for jag och john nyligen ut för att fråga om jobb på ett ställe som heter Frituur (eftersom de ringde oss och ville att vi skulle komma). Frituur är något liknande som på "Max", fast man friterar saker istället. Väldigt god mat, men flottigt!
 
Åh, det skulle vara så roligt om jag kunde få jobbet, även om det bara är under helgen för inte mer än 4 timmar per gång. Det skulle ge mig en sån möjlighet med att lära mig språket bättre, tjäna lite pengar och även ha något att göra! Nåja, nu ska vi inte ha hoppet allt för högt.. men jag försökte i alla fall, det är ett stort steg från mig.
 My new job..?
 
 

Kommentarer
Marielle säger:

Det är modigt att våga söka jobb sådär!
Jag håller alla tummar och tår för att du ska få det. :)

Svar: tack, jag kan själv inte förstå att jag gjorde det. men jag har en känsla av att få jobbet är ganska minemal :P
Rebecca Nyman

2012-11-28 | 23:12:04
Bloggadress: http://finurligt.blogspot.com
Sis säger:

Ja me! Håller alla tummar och tår!!! :)

Svar: tack syster! :3
Rebecca Nyman

2012-11-29 | 14:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback