I like weekends like this

Hej!
 
Under gårdagen så fick John ett samtal av två av hans vänner om vi ville hänga med dom. Självklart så sa vi ja förståss eftersom vi är så goda vänner.
Det känns bara så roligt att vi umgås nästan varje helg nu, tidigare har det inte varit så. Jag har haft mina problem under tiden jag har varit här, men stunder som igår kan verkligen lysa upp mitt liv. Jag hoppas bara att det kan bli bättre med tiden, så kan kan stanna här i ett år som jag hade tänkt mig.
 
Men nu har jag inte tid att skriva mer, det blir att fira johns pappa ikväll! Måste vara lite social också ;)
 
 
 
 
Typ världens sötaste hundar hade dom (våra vänner, Sasha & Jake). Speciellt den lilla hunden som väger knappt mer än Hubbe. När jag väl har ett eget hus så kommer det nästan vara som ett zoo eftersom jag vill ha alla olika sorters djur i mitt hem, haha.
 

Kommentarer
Marielle säger:

Aw, så söta vovvar! Älskar bilden på dig och valpen, jättefin! :)

Har du Instagram, förresten? :)

Svar: naaw, tack! önskar att jag kunde få ha en sån hund :3 älskar de isblåa ögonen! <3
ja, det har jag. men jag är tyvärr inte så aktiv som jag borde xD jag tror att mitt namn är: cutiepai
har du instagram?
Rebecca Nyman

2012-11-26 | 18:29:17
Bloggadress: http://finurligt.blogspot.com
Marielle säger:

Svar: Haha okej :)
Ja, jag har instagram. Men har ganska nyss skaffat det och uppdaterar bara lite sporadiskt med bilder från min vardag när jag känner för det! :) mariellebergstrom heter jag där, alla namn var typ upptagna haha!

Svar: jag vet! det gällde att ha lite nytänkande i det hela :P men okej, jag ska följa dig då!
Rebecca Nyman

2012-11-28 | 23:09:21
Bloggadress: http://finurligt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback