I guess you can always dream

Hejsan!
 
Vet inte vad som har hänt, men konstigt nog så känns livet inte lika tungt längre. Antingen för att vissa (you know who) har blivit trevligare eller för att jag har börjat längta efter saker, drömmar som jag vill ska slå in.
 
T.ex. idag har jag spenderat tid på att drömma med att skaffa en lägenhet. Det finns några få som jag har hittat som jag tycker om, men det är en jag riktigt har fastnat för!:
 
 
 
 
 
Tydligen har lägenheten ett kök, trapp, ett vardagsrum och två sovrum! Jag tycker att den har även fin utsikt och inte så dyr för att bo i bryssel för två personer. Tänk vad roligt att få ha min familj eller vänner som kom och sov över! 
Nåja.. tror inte att det kommer att bli den här lägenheten, även fast jag vill ha den så otroligt mycket. Tror att det skulle få mig att må otroligt mycket bättre. Men jag antar att man alltid kan drömma.. en dag så kommer det förhoppningsvis att ske. Precis som i en askungensaga!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback