Here we go

God afton
 
Jag tänkte bara göra ett snabbt inlägg/update om att jag och john är strax påväg att gå över till grannen för att prata om jobb och andra saker som har varit ett problem här. Om jag får vara ärlig så är jag ganska nervös just nu. Jag tror att det kan har att göra med om vad jag är rädd för att vad jag kommer att höra, göra saker jag helst inte vill göra. Och då pratar vi jobb eller annan sysselsättning, inte vad som har varit/är ett problem i det här huset.
 
Det är svårt det där när man har varit med om mobbning (min kurator uttryckte det så) på ett arbetställe. Det är svårt att gå tillbaka i huvudet att det är inte ens eget fel utan det är dom. Speciellt när man inte har så mycket självförtroende man skulle vilja ha.
 
Jag hoppas att efter ett år jag kommer vara starkare än vad jag är just nu. Blicka tillbaka och tänka: "Jag gjorde det!" Även fast jag har gråtit många gånger över hur jobbigt det har varit.
 
Hoping seeing a brighter day tomorrow
 
OBS! Från och med imorgon kommer jag att ha mitt belgiska nummer igen. För er som inte har det får fråga om det igen :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback