Almost december

Kan ni förstå att det kommer vara första december imorgon? Jag kan inte det..
Jag menar tiden har verkligen gått fort på ett vis, även om det har inte har hänt mycket och att jag har haft det ganska jobbigt.
Åh.. jag hoppas bara att det går åt rätt väg och att det går framåt. Just nu längtar jag bara hem, efter nära och kära, maten, kulturen, vädret, hubbe osv. Men det är inte länge kvar nu..
 
Jag var ute i skogen idag även om det är svinkallt! (det sägs att det kanske kommer lite snö till helgen, woho!) men i varje fall så kom jag på att jag kunde göra en liten "julkalender"/lista med lite bilder och fakta om mig själv. Så en ny "lucka" kommer att visas efter midnatt, alltså direkt efter det slås över till en ny dag. Ni kommer att få se om hur det blir.. (blir tyvärr nog inte så inatt, men efter det!)
 


Kommentarer
Tess säger:

Snygga foton! kram

Svar: thank you!
Rebecca Nyman

2012-12-02 | 16:13:49
ma säger:

Vilket fantastiskt landskap och vackra naturvyer.
Skulle nästan vilja göra tavlor av alla fina bilder
""
(..)
( )
= =

Svar: tack mamma! jag är glad att det uppskattas för dig/er som läser :)
däremot förstår jag inte riktigt vad dina figurer ska föreställa?
Rebecca Nyman

2012-12-03 | 11:01:27
Anonym säger:

försökte bara rita av mig själv, egopix, med upprättstånde hår, kropp som en snögubbe, men det blev sämre än den jag skickade
~x (liggande första adventsljus)



Svar: ja du är verkligen påhittig du! kunde jag nog aldrig lista ut :) men jag tyckte ändå om bilden!
Rebecca Nyman

2012-12-03 | 19:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback