A truck on a whole new level

Minns ni när jag visade bilder på en lägenhet jag skulle ha här i belgien? Jag har nu hittat något som är ännu bättre!
 
Tiny UNICAT truck!
 
Tiny UNICAT Truck Home on The Road (11)
 
Tiny UNICAT truck kan man kortsiktigt säga är som en husbil, fast mycket större! Tänk att resa runt med den här i europa för att utforska nya ställen! Strunta i att ta tid med att packa om man ska till stranden eller något annat, man kommer ändå att ha allting med sig med den här lastbilen!
Jag själv skulle tycka det skulle ha varit en dröm med att vara så flexibel med att köra vart man vill och när man vill! Det är bara bilköarna och pengarna som sätter gränser ;)
 
Tiny UNICAT Truck Home on The Road (10)
 
Tiny UNICAT Truck Home on The Road (9)
 
Tiny UNICAT Truck Home on The Road (8)
 
Tiny UNICAT Truck Home on The Road (7)
 
Tiny UNICAT Truck Home on The Road (2)
 
För mer information och bilder kan ni klicka här
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback