Awesomeness

Wow vilken helg det har varit! Draman har varit prio ett under hela lördagen och söndagen. Vi har verkligen gått igenom allt med ljussättning, kläder och prylar på scenen.
Allting funkar så bra mellan oss. Tror aldrig att jag skrattar så mycket under de få timmar jag är där. Kan seriöst inte vara lyckligare över att ha börjat på draman. Jag har mött så många härliga kontakter som gör mig så glad och omtyckt!

Åh, och idag kom solen fram och fick lite värme! Blev så sjukt sugen på jordgubbar, påminner bara om sommaren ;)



 

A taste of summer



Meowmeow :3
/ Rebecca

Kommentarer
Faster B säger:

Fina bilder! Kul att du Bloggar :) Jag ser så mycket fram emot att träffa dig snart! Så glad att du är här i Skåne :) kram

2012-05-14 | 09:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback