Busy

Sorry att uppdateringen har varit kass på senaste, men jag har haft så fullt upp med både drama- och dansuppvisning och planering med packing nu när jag snart ska hem.
Uppvisningarna gör mig helt slut fastän jag har hälften kvar! Däremot måste jag medge att uppträda är ändå väldigt kul. Folk applåderar för det man har gjort under terminens gång och jag kan känna mig stolt över mig själv. Till min förundran kan jag tycka att jag gjorde bättre ifrån mig på draman än på dansen, som jag inte ens har någon erfarenhet av.

Ska strax iväg och dansa igen och sen ska jag hem för att se på Eurovision song contest!



Meowmeow :3
/ Rebecca

Kommentarer
Faster säger:

Oj Becky vad jag längtar efter att få se dig uppträda imorgon!! Du e så cool som vågar! Kommer att sakna dig här i Skåne! önskar det varit närmare dej så vi kunde sett eurovision tillsammans ikväll. Kramen

2012-05-26 | 17:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback