Keratin treatment

Som vissa av er har läst tidigare vet ni att min största önskan om att få långt hår är väldigt stor. Jag har verkligen försökt med det mesta, men inget har direkt fungerat. Så vad jag har läst nu på internet är att man kan göra en keratin behandling (det är många som rekommenderar det om man försöker spara ut håret).
En keratin behandling vårdar och skyddar mot dagliga påfrestningar. Håret blir som det är i hår reklamerna; glansigt och mjukt. Tyvärr är kostnaden up mot 2 500kr och uppåt (beroende på hur långt hår man har), det tar ca 3 timmar att göra och behandligen håller bara omkring 3-5 månader.

Jag vet inte om jag ska göra det, men just nu känner jag mig bara allmänt desperat över att få bra hår. Håret är bara just nu allmänt risigt och torrt. :(

Bad hair day..



Meow meow :3
/ Rebecca

Kommentarer
Sis säger:

Men ändå är håret mycket längre nu än tidigare! Kram

2012-06-13 | 00:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback