Memories

Under torsdagen började jag packa mina väskor, vetande att jag är snart är hemma igen (kom hem under natten). Det kändes så konstigt; jag ville hem på ett vis för att träffa familj och för det var där mitt liv startade, men ändå ville jag stanna kvar i Landskrona. För under den senaste månaden hade jag träffat nya vänner, hittat en hel del olika hobbys och även hittat mig själv och rätt ut problem som har funnits i över 6 år.
Med andra ord så har flytten gett mig en ny grund som jag kan bygga på nu. Det känns otroligt skönt så det går inte beskriva med ord. Detta hade inte gått om jag inte hade fått stöd och uppmuntran från mina kusiner, familj och pojkvän. Står i skuld till er, tack!

Jag känner mig så stolt att jag tog chansen att gå en danskurs och en dramakurs. Vem hade trott att detta skulle ge mig så mycket? Det gjorde det i alla fall och jag tror att det kommer finnas mer att se fram emot också!

Bye bye streetdancing


Bye bye acting classes and awesome friends (for now ;)


Meow meow :3
/ Rebecca

Kommentarer
B säger:

Miss you here!

2012-06-05 | 09:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback