Day 1

 
 
En bild + 10 fakta om mig
 
• Mitt favoritdjur är katt men jag har börjat gilla hundar mer och mer.
• Jag tycker det är intressant att titta på folk, studera hur de beter sig och hur de är.
• Jag är tycker om att vara organiserad.
• Ännu idag gråter jag till Lejonkungen när Mufasa dör.
• Min nya favoriträtt är sushi fastän jag ogillade det som yngre.
• Jag har fobier för: höjd, sprutor, trånga uttrymmen, mörker, syn över "insidan av
  människokroppen" och spindlar.
• Engelska är något jag alltid har gillat att prata.
• Om jag får välja mellan att shoppa kläder eller mat, så föredrar jag mat!
• Jag älskar att titta på film!
• Många gånger när jag förklara någonting så använder jag med hjälp av ljud.
 

Kommentarer
Sis säger:

Du glömde din fobi för blod.. :)

Svar: haha, ja öppna sår är jag rädd för. men själva blodet är jag inte rädd för så.. har haft hemska näsblod-blödningar och även skrapat upp knän, armbogar och annat. :)
får ändra lite då! var ganska trött när jag gjorde det ^^
Rebecca Nyman

2012-12-02 | 16:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback