Day 5

 
 
Mina mål/önskningar/drömmar
 
Att drömma.. ja det gör vi väl alla ibland, men jag själv gör det ganska ofta när jag inte har så mycket att roa min fritid på. Just därför har jag skrivit en lista (som jag kan också blicka tillbaka i framtiden!):
 
Mål:
• Börja träna för konditionens skull.
• Bli mer självsäker i mig själv.
 
Drömmar & Önskningar:
• Få en lägenhet i Belgien under våren 2013.
• Få mig ett jobb jag trivs med.
• Få några fler vänner.
• Skaffa mig ett husdjur (även fast jag önskade Hubbe kunde vara här).
• Vara tillsammans med John ett bra tag till
 
Konstigt nog så är jag glad för att jag inte har allt. För det får mig att längta till något, sträva efter det. Vad jag menar är att dom som redan är väldigt rika som kan köpa nästan vad de vill de missar många gånger de små och egentligen viktiga upplevelserna som egentligen betyder något.
Minns ni när jag skrev att jag blev överlycklig bara för att ha köpt något, som t.ex. en tandborste? Om små upplevelser kan göra en lycklig, ja då är man inte långt ifrån att vara en lycklig person heller, hela tiden! 
Den personen vill jag sträva efter, försöka att ha det som mål i resten av mitt liv :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback