Day 24

 
 
Något jag är tacksam över
 
Julafton är nog den dagen så nästan hela familjen är samlad för en mysig dag eller kväll. Julstämningen är på topp med hungriga magar efter julmat ska fyllas och paket som ska öppnas.
Allt detta gör det till en speciell afton även fast det inte handlar om hur många presenter man får, vilken lyxig julmat man har eller hur julpysslat man har det där hemma. Vad det egentligen handlar om är familjen (för min del iaf).
Precis som jag har tjatat många gånger innan så finns de alltid där. Jag menar varje gång min pappa säger att han vill vara där för mig får det mig att börja gråta över hur bra jag har det.
 
Tack för att ni alla finns för mig, även ni utanför min familj som läser min blogg. Ni vet inte hur mycket ni betyder för mig som får mig att vilja kämpa varje dag som går och även hålla hoppet uppe på att det kommer att bli bättre. Det finns inga fler ord.. mer än TACK!
 

Kommentarer
faster säger:

Vilken fin sista lucka! Du ska också veta att du hat betytt och betyder mycket för mig och denna familjen <3
Det var roligt att träffa dig!!

KRAM

Svar: aaaw, tack fina faster :) jag är glad att jag har samma inverkan på andra också. kan knappt bärga mig till vi ses igen (tror jag säger det i det i nästan varenda kommentar jag skickar till er, haha ;)
Kram!
Rebecca Nyman

2013-01-09 | 12:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback