Day 20

 
 
En person jag vill träffa just nu
 
Det har varit en lång dag idag, med många flygbyten och väntetider. Jag trodde där ett tag att jag aldrig skulle få komma hem med att få träffa Hubbe, familjen och snön (maten också förståss). Som tur är jag hemma nu, men jag kan fortfarande inte sluta tänka på hur mycket jag saknar John. Även fast jag inte trodde det, så grät jag på flygplatsen då vi båda skildes av.. kändes som att en liten bit slets av mig i den stunden.
 
Men nåväl, vi har skype och tiden kommer förmodligen att gå snabbt här innan jag är tillbaks till Belgien igen. Jag har ärligt talat längtat efter att få träffa familjen och vännerna så dom vill jag allt umgås med nu! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback