Day 19

 
The christmas tree over here
 
Min favorit högtid
 
Snart är det jul och julafton - snart åker jag hem, idag (onsdag) för att vara exakt.
Om jag får vara ärlig är jag lite kluven i frågan om hur jag känner med att åka hem. Jag har längtat ett bra tag nu över att få åka hem för att träffa familj och vänner, men nu när jag inser att jag måste lämna John i 2½ vecka gör att jag saknar honom redan nu. Det är jobbigt att inte ha både sin familj och sin pojkvän i närheten när de båda betyder så mycket för en.
 
Förutom allt detta så är julen ändå den högtid då hela familjen är samlad. Det är tiden då man kan sitta inne i vintermörkret äta god mat och även mysa med en bra film. Så lite längtar jag nog tills senare idag.. ja okej, ganska mycket ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback